24 | 09 | 2017
Všeobecné podmínky Tisk Email
ZPĚT

Laboratorní a zdravotnická technika OPTING servis Luboš Ševčík
Bohumínská 788/61, 710 00 Ostrava 10  Czech Republic   IČ: 10634291  DIČ: CZ5802067062
Image
GSM:  603 464 790, telefon:  596 241 785, 596 241 960


KONTAKT:
E-mail objednávky (kliknout na): Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Image

Image

Aktualizace cen a zboží v katalogu 2017 probíhá nepřetržetě.
Ceny uvedené v katalogu 2017 se mohou lišit od skutečných,
je vhodné je ověřit.

Ceny jsou uvedeny ve spodní části každé rolovací stránky. 

Objednávky lze zasílat mailem, poštou, nebo telefonickyImage

V katalogu 2017 nejsou uvedeny všechny přístroje dodávané firmou OPTING servis.
V případě, že Vám přístroj z katalogu 2017 nevyhovuje, rádi Vám nabídneme jiný přístroj dle Vašich požadavků. Na www stránkách není E-shop, pouze katalog zboží. Veškeré zboží dodáváme pouze pro firmy s identifikačním číslem.
Kupující obdrží po objednání zboží potvrzení zakázky včetně kopie objednávky, která je kupujícímu bezprostředně po uzavření objednávky odeslána na jím uvedenou e-mailovou adresu. S celkovou cenou a podmínkami dodání zboží je zákazník srozuměn při obdržení potvrzení zakázky, ke ktreré je vhodné se písemně vyjádřit. Kupující může stornovat objednávku nejpozději do jejího závazného potvrzení prodávajícím. Zboží vyráběné na zakázku nelze vrátit, jelikož se jedná o specifické zadání zboží do výroby dle podmínek odběratele (atyp, laboratoní nábytek, druh použité koženky, požadované rozměry a pod.).
Poškozené zboží a zboží, které jeví známky používání nelze vrátit.

Náhradní díly k přístrojům se dodávají jako spotřební materiál - nejedná se o stanovený výrobek, tudíž neobsahují návod na použití. Jejich montáž a použití je na odpovědnost kupujícího. Nepovoleným zásahem do přístrojů nebo náhradních dílů se považuje toto za hrubé porušení podmínek prodeje a užití zakoupených přístrojů nebo náhradních dílů.
Záruční doba se řídí příslušným ustanovením Občanského zákoníku. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, ztrátu součástek uvolněním, poškození při čistění chemikáliemi a pod. Zboží se nesmí čistit abrazivními látkami, rozpouštědly a pod. Např. kůže se čistí přípravky na kůži, nerezové výrobky se čistí přípravky na nerez a pod. Záruka se nevztahuje na poškození vlhkem, přepětím v síti, žárem, vysokou nebo nízkou teplotou, zářením, nepovoleným zásahem nebo úpravou výrobků, dílů nebo celků.
Záruku na zboží poskytujeme stejnou jako naši dodavatelé (od 6 do 120 měsíců, v závislosti na druhu zboží). Záručním listem je dodací list. Jiné záruční listy vystavujeme pouze na požádání. Na všechny námi dodané výrobky poskytujeme rovněž pozáruční servis. Navíc provádíme odborný servis - viz odborný servis. Po uplynutí záruční doby zajistíme opravu vadných výrobků.
Firma OPTING servis není zodpovědná za škody vzniklé pozdním dodáním zboží nebo jeho neodborným použitím, případně použitím, které není v souladu s návodem k použití.

Kupující může stornovat objednávku nejpozději do jejího závazného potvrzení prodávajícím.


Servis - viz stánka - kliknout na odkaz: Odborný servis
Cena za přijetí na opravu:
při přijetí přístroje na opravu (kromě samotné opravy) účtujeme servisní poplatek: hledání závady, proměření parametrů: 240,-Kč+21% DPH.
Zboží odesíláme na adresu příjemce zpět - dobírkou, cena: 160,-Kč+21% DPH.

K cenám účtujeme balné a dopravu na místo určení přepravcem. Za kusové zásilky je účtována expedice podle druhu obalu a hmotnosti zásilky od: 120,-Kč do 450,-Kč + 21% DPH, jinak dle hmotnosti nebo objemu zboží.

V případě odeslání zboží přepravcem je dopravné na náklady odběratele.
Cena za dodání zboží je dle hmotnosti zboží a vzdálenosti na požadované místo dodání.
Přepravováním zboží pověřujeme firmu TNT, PPL, DPD, Česká pošta a pod.

Důležité upozornění: dodávka zboží je ze strany prodávajícího splněna jeho předáním přepravci. Objednavatel zboží pověril dodavatele objednáním přepravy zboží a převzetím zásilky je objednavatel zboží povinen ihned zkontrolovat, zda nedošlo k poškození zboží přepravcem. Reklamaci zboží uplatňuje objednavatel zboží IHNED po převzetí u přepravce písemným zápisem.
V případě že tak neučiní, je to na odpovědnot přejímatele zásilky. Před kontrolou zboží NEVYHAZUJTE OBAL !
REKLAMACI U PŘEPRAVCE OZNAMUJE TEN, KDO PODEPÍŠE PŘEVZETÍ ZBOŽÍ - naše firma ji dále vyřizuje.
Cenu za přepravu zboží v záruční době v případě reklamace hradí odběratel, místo plnění reklamací je sídlo firmy v Ostravě.
Při opožděné úhradě odeslané faktury - daňového dokladu účtujeme za každý den prodlení úrok z prodlení ve výši 0,05%. Dodané zboží je majetkem firmy Luboš Ševčík OPTING servis až do jeho celkové úhrady !
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a zákazníkem.

Pro odběratele ve Slovenské republice zasláme zboží prostřednictvím České pošty.

Image Image


. > nahoru <Image
Aktualizováno Pátek, 25 Srpen 2017 15:33